Menu

Συζήτηση γύρω από το θέμα του εκφοβισμού

6 Ιουνίου 2014

Το Mosaiko.gr συναντήθηκε με τον ειδικό στα θέματα εκφοβισμού Joe Kosciw από το GLSEN και συζήτησε μαζί του το ζήτημα, ιδίως όσον αφορά τον LGBT εκφοβισμό.

Πώς θα περιγράφατε τον εκφοβισμό;

Είμαι ερευνητής στην καρδιά, έτσι στις ΗΠΑ τουλάχιστον υπάρχει πολλή συζήτηση σχετικά με το τι ορίζεται ως εκφοβισμός, αλλά νομίζω ότι στα σχολεία, όταν σκέφτομαι τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, δεν γνωρίζουν απαραίτητα τις λεπτομέρειες. Ο επίσημος ορισμός είναι ότι είναι κάτι που συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου, υπάρχει συνήθως μια διαφορά δύναμης, έτσι ώστε ένας μαθητής έχει περισσότερη δύναμη. Είναι μεγαλύτερης ηλικίας, ισχυρότερος, πιο δημοφιλής. Δεν είναι συνήθως ένα γεγονός μιας φοράς. Έτσι, οι άνθρωποι που είναι θύμα εκφοβισμού στο σχολείο αισθάνονται σαν αυτό είναι σε συνεχή βάση, δεν νοιώθουν ότι πρόκειται για μία μόνο μάχη. Και συχνά ο εκφοβισμός σχετίζεται με αυτούς. Οι άνθρωποι είναι συχνά θύμα εκφοβισμού επειδή είναι αυτό που είναι, ο τρόπος που παρουσιάζουν το φύλο τους. Αν πρόκειται για ένα αγόρι που δεν είναι αρκετά αρρενωπός. Θα μπορούσε να είναι εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας, αυτός είναι ο λόγος που πιστεύω ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες η διαφορική δύναμη βγαίνει.

Τι κάνετε ακριβώς ως «ειδικός στον εκφοβισμό";

Εργάζομαι στην GLSEN, η οποία είναι μια ΜΚΟ, η οποία είναι σχεδόν 25 ετών, και μάλιστα η GLSEN άρχισε να εργάζεται για τη δημιουργία ασφαλών σημείων μέσα στα σχολεία για όλους τους μαθητές, αλλά με ιδιαίτερη προσοχή στους lgbt μαθητές στις ΗΠΑ. Και έκανε πολλή δουλειά πριν ο εκφοβισμός γίνει ένα τέτοιο ευρέως διαδεδομένο φαινόμενο. Θυμάμαι στα πρώτα μου χρόνια στη GLSE, οι άνθρωποι που άρχισαν να πρωτομιλούν για τον εκφοβισμό. Έτσι η GLSEn ως ένας οργανισμός παρέχει προγράμματα, έρευνα, συχνά συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς για να τους δώσει τις δεξιότητες για να κάνουν τη διαφορά στα σχολεία τους, να ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τον εκφοβισμό όταν το βλέπουν. Συνεργαζόμαστε με τους μαθητές να προσπαθήσουν να είναι ηγέτες στο σχολείο τους και συνεργαζόμαστε με τις Gay- Straight συμμαχίες. Αυτό που κάνω στη GLSEN με το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου, είναι έρευνα για τον εκφοβισμό εδώ και 15 χρόνια και κάθε δύο χρόνια κάνουμε μια εθνική έρευνα σε lgbt μαθητές για τις εμπειρίες τους στο σχολείο, και νομίζω ότι αυτή ήταν πολύτιμη, επειδή είμαι σε θέση να πω «ορίστε, αυτές είναι οι διαθέσιμες πληροφορίες που έχουμε». Μπορούμε να αποδείξει ότι, για παράδειγμα, το 80 % των μαθητών αντιμετωπίζουν παρενόχληση στο σχολείο, και ότι αυτό πρέπει να πείσει τώρα τους εκπαιδευτικούς και τους διαμορφωτές πολιτικής. Γι 'αυτό και εργάζομαι με προγράμματα εκπαίδευσης παιδιών για τη βελτίωση της δουλειά που κάνουν στα σχολεία, καθώς και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών, και σε συνεργασία με τους νέους να αναπτύξουν την ηγεσία της νεολαίας.

Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια του εκφοβισμού;

Ένας φοιτητής, ο οποίος είχε μια ξαφνική αλλαγή στη διάθεση ή τη συμπεριφορά του, κάποιος που δεν θέλει να πάει στο σχολείο, κάποιος του οποίου οι βαθμοί στο σχολείο ξαφνικά πέφτουν. Νομίζω ότι όλα αυτά είναι σημαντικά προειδοποιητικά σημάδια. Ειδικά όσοι πηγαίνουν στο σχολείο και θέλουν να χάσουν ορισμένες τάξεις, οι μαθητές που πηγαίνουν στο σπίτι και τους λείπουν πράγματα, ξαφνικά δεν έχουν το τηλέφωνό τους. Τα παιδιά που έρχονται στο σπίτι και η περιουσία τους έχει υποστεί βλάβη, τα ρούχα τους καταστραφεί. Όλα αυτά είναι σημάδια ότι μάλλον κάτι συμβαίνει στο σχολείο και ίσως θυματοποίηση εκφοβισμού κάποιου είδους.

Περίπου 9 στους 10 εφήβους LGBT έχουν αναφερθεί ως θύματα εκφοβισμού στο σχολείο κατά το παρελθόν έτος, λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία gay εκφοβισμού. Τι μπορεί να γίνει μέσα στα σχολεία και κοινότητες για να δημιουργήσουν ένα ανεκτικό και ασφαλές περιβάλλον γι 'αυτούς;

Αυτά είναι δικά μου στατιστικά στοιχεία! Νομίζω ότι για τους lgbt μαθητές υπάρχουν τέσσερα πράγματα που κάνουμε στις ΗΠΑ για να προωθήσουμε μια ασφαλή εμπειρία σχολείο και το ένα είναι, το πιο σημαντικό είναι να έχουν έναν υποστηρικτικό δάσκαλο στο σχολείο, το οποίο κάνει τεράστια διαφορά στη ζωή του μαθητή. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θέλουν να βοηθήσουν, αλλά δεν ξέρουν πώς. Υποστηρίζουμε τους εκπαιδευτικούς στις gay-straight συμμαχίες. Νομίζω ότι αυτές οι φοιτητικές λέσχες είναι μια σημαντική πηγή υποστήριξης για τους μαθητές στα σχολεία. Ακούμε πολλά από αυτά τα κλαμπ που πηγαίνουν και συναντώνται με τους διευθυντές των σχολείων τους για να αλλάξουν οι πολιτικές τους. Οι πολιτικές στις ΗΠΑ κάνουν μεγάλη διαφορά. Αν η πολιτική στο σχολείο απαγορεύει τον εκφοβισμό, τότε είναι πιο εύκολο για έναν φοιτητή να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, έτσι πιστεύουμε ότι τα σχολεία πρέπει να διαθέτουν πολιτικές και τέλος, το πρόγραμμα σπουδών, το οποίο είναι ό, τι οι μαθητές μαθαίνουν στο σχολείο, θα πρέπει να είναι αναφέρεται και στην lgbt ιστορία.

Πως ξεκινήσατε να ασχολείστε με αυτό το ευαίσθητο ζήτημα; Μήπως είχατε πέσει και εσείς θύμα εκφοβισμού;

Αυτό είναι κάτι που σκέφτομαι συχνά. Δεν νομίζω ότι ήταν τόσο έντονο το πρόβλημα στο γυμνάσιο μου όπως είναι τώρα. Και είμαι περίεργος . Μερικές φορές θέλω να πάω πίσω στο γυμνάσιο μου να δω αν είναι καλύτερα τώρα. Σίγουρα είχα κάποια προβλήματα με τους μαθητές, όπως ο καθένας στο σχολείο, αλλά δεν ήταν τόσο σοβαρή εμπειρία, όπως ακούω από τους φοιτητές σήμερα. Αλλά πήγα στο σχολείο πριν από πολύ καιρό, ώστε το θέμα του να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος δεν ήταν κάτι που συζητιόταν. Ασχολήθηκα με αυτό, διότι ήμουν ένα σχολικό σύμβουλο και είδα τον διαφορετικό τρόπο που οι μαθητές είχαν επηρεαστεί αρνητικά από τις αλληλεπιδράσεις τους με τους συνομηλίκους τους.

Τι συμβουλή θα σας προσφέρατε σε ένα παιδί ή έφηβο που είναι θύμα εκφοβισμού;

Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για αυτούς να ψάξουν για στήριξη σε κάποιον. Αν αισθάνονται ότι δεν μπορούν να μιλήσουν στους γονείς τους γι 'αυτό, ή έναν αδελφό ή μια αδελφή, θα έπρεπε να βρουν ένα υποστηρικτικό άτομο στο σχολείο, είτε αυτό είναι ένας δάσκαλος. Εάν έχουν έναν ενήλικα στη ζωή τους, έναν προπονητή ή ένα σχολικό σύμβουλο ή μπορούν να μιλήσουν στο διευθυντή, αν αισθάνονται άνετα. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί μαθητές αισθάνονται ότι έχουν μιλήσει με το σχολείο τους και πιο συχνά λένε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν τίποτα γι 'αυτό. Σε αυτές αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ σημαντικό για αυτούς να το πουν σε έναν γονέα, επειδή τότε μπορεί ο γονέας να μιλήσει γι΄αυτούς στο σχολείο.

Φεβρουάριος 2020 > <
Σ 1 Κ 2 Δ 3 Τ 4 Τ 5 Π 6 Π 7 Σ 8 Κ 9 Δ 10 Τ 11 Τ 12 Π 13 Π 14 Σ 15 Κ 16 Δ 17 Τ 18 Τ 19 Π 20 Π 21 Σ 22 Κ 23 Δ 24 Τ 25 Τ 26 Π 27 Π 28 Σ 29
OUR VIDEOS
Gilman Scholars’ Regional Career Summit @Thessaloniki Greece
U.S. Ambassador Pyatt's interview with ERT

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK